Handelsbetingelser

Handelsbetingelser
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Den Kosmetiske klinik
 
Leverings tid og fragtpriser: 
Der tilbydes 2-4 dages levering.
Der er fragtpriser fra kr 35,- og gratis fragt ved køb over 399,- i Danmark.
Gratis fragt er dog kun gældende ved levering til pakkeboks i DK. 
Leveringstiden i udslags perioder kan forlængedes med op til 2 ekstra hverdage.
 
Data beskyttelse: 
Din e-mailadresse indhentes for at kunne sende dig en ordrebekræftelse samt en leveringsbekræftelse.
Når du betaler for dit produkt indsamles dit navn, dine kortdata og IP-adresse. De oplysninger, der indsamles i forbindelse med betalingstransaktionen, anvendes og gemmes kun til betalingsafvikling og opfyldelse af den indgåede aftale. 
Hvis du under registreringsprocessen eller på hjemmesiden har givet dit samtykke hertil, brugers din e-mailadresse til udsendelse af et nyhedsbrev. Du kan til enhver tid til- og afmelde dig nyhedsbrevet. Alle nyhedsbreve indeholder også et link til afmelding. Hvis behandling af persondata er baseret på dit samtykke, har du til enhver tid ret til at tilbagekalde samtykket.
Hvis du ikke ønsker at opgive de persondata, som er påkrævet for at gennemføre et køb af et produkt, vil du desværre ikke have mulighed for at købe produkter på hjemmeside. Der skal du i stedet besøge klinikken for køb af produkter.

Personoplysningerne registreres hos www.denkosmetiskeklinik.dk og opbevares i 5 år, hvorefter oplysninger slettes.
Dine oplysninger (undtagen din e-mailadresse, hvis du har givet samtykke til behandling heraf med henblik på modtagelse af tilbud) vil blive slettet 5 år efter, at du har modtaget din vare.
 
Dine persondata sælges ikke til tredjemand.
Hvis du har bestilt levering, vil oplysningerne om dit navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse blive udleveret til fragtfirma, PostNord.
Webshoppen og betalingssystemet er gennem leverendør geckobooking.dk som fungerer som www.denkosmetiskeklinik.dk’s databehandler.

Dine rettigheder:
Som den registrerede kunde, har du ret til at angive din præcise adresse som pakken skal leveres til/ registres til. Du har også ret til at få slettet dine persondata. Du er velkommen til at sende en mail på mb@denkosmetiskeklinik.dk hvis du ønsker dine persondata oplysninger slettet.

Du har derudover ret til at protestere over behandlingen af dine personlige data, og du har ret til at indgive klage til en databeskyttelsesmyndighed.
 
Dokumentation og vejledning:
Hvis der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, følger disse med leverancen fra www.denkosmetiskeklinik.dk
 
Leveringstidspunkt og transport:
Levering af varer fra www.denkosmetiskeklinik.dk anses for sket, når du som kunde har fået varen udleveret.
 
Klageadgang:
Hvis du som kunde vil klage over dit køb, skal du kontakte mb@denkosmetiskeklinik.dk
Hvis du ikke er enig i vores afgørelse af en reklamation, kan du kontakte Konkurrence- og ForbrugerStyrelsen, Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan også finde kontaktoplysninger på www.forbrug.dk. Du kan også henvende dig til den fælles europæiske klageportal, ODR, på  http://ec.europa.eu/odr, hvis du bopæl i et andet EU-land end Danmark.
 
Pris og betaling:
Du kan betale med Visa/Dankort, MasterCard, Mobilepay. Alle priser er i DKK inkl. moms.
Der tages ikke kortgebyrer. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  
 
Fortrydelsesret:
Du har 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer fra pakkeshop eller hjemmelevering. 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Hvis du har fortrudt dit køb skal du sende en mail til mb@denkosmetiskeklinik.dk og angive at du sender følgende varer retur.  

OBS: Du kan ikke fortryde dit køb ved blot at nægte modtagelsen af din forsendelse. Du skal tage imod din forsendelse og sende den retur ved selv at opsøge et forsendelses sted. Denne procedure med at sende en forsendelse retur, er mellem www.denkosmetiskeklinik.dk og kunden. PostNord har ansvaret for forsendelsen, når du har sendt den afsted.

Omkostninger til returnering betaler kunden selv.  
 
Varens stand, når du sender den retur:
Varen skal sendes retur i den originale emballage og i ubrugt stand for fuld returnering.
Hvis den originale emballage mangler, kan det medføre en værdiforringelse af varen som fastsættes individuelt alt efter produkt type.
 
Tilbagebetaling af købsbeløbet:
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækkes det beløb, du hæfter for. 
Der refundereres for betalinger af den præcise vare i forsendelsen, men ikke fragtomkostningerne da fragten er brugt og herved betalt direkte fra dit køb og til PostNord for at kunne få forsendelsen sendt da du bestilte din vare.

Der tilbageføreres pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet hos www.denkosmetiskeklinik.dk. 

Der modtages kun pakker, som sendes direkte til adressen.
 

Reklamationsret:
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Reklamation og eventuelle fejl eller mangler ved levering, skal reklameres skriftligt inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til mb@denkosmetiskeklinik.dk
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.


Bestil tid